poniedziałek, 1 czerwca 2009

Puk, puk? Jestem na wizji?

Trochę mi dziwnie z tym blogiem. Choć czytuję rozmaite fora, rzadko piszę cokolwiek - jakoś nie przywykłam udzielać się publicznie. Prawdę mówiąc, długo się zastanawiałam czy zacząć, i wciąż nie jestem pewna, czy to dobry pomysł, no ale skoro nic to tak naprawdę nie kosztuje... Tak czy siak, będzie to nowe doświadczenie życiowe :)

Myślę, że na dobry początek uprzejmie byłoby napisać kilka słów o sobie. A więc - na imię mam Ania i jestem niewysokim, wesołym stworzeniem mieszkającym w Warszawie. Przyjaciele od niepamiętnych czasów wołają mnie Zima (czemu - to już historia na inną notkę, może kiedyś), w Internecie zaś występuję przeważnie pod ksywką WinterSpirit. Interesuję się fantastyką, bardziej fantasy niż sf, choć dobrą książką nigdy nie pogardzę, niezależnie od jej rodzaju. Z upodobaniem gram w RPG. Właściwie to przede wszystkim prowadzę - nie mam już tyle czasu co kiedyś, gdy potrafiliśmy ciągnąć nawet i pięć kampanii jednocześnie, a do tego moi gracze się lenią i wolą zwalać na mnie większość roboty :P Moim ukochanym systemem od długich lat pozostaje Warhammer. Poza tym lubię tańczyć, objadać się czekoladą w każdej postaci (niestety, waga łazienkowa nie zawsze pozwala) i... wyłaź z mojej głowy, futrzasty pasożycie! Już! Myślisz, że jak rozwalisz mi się tu brzuchem do góry i majtniesz ogo...
Co to ja chciałam... A tak. Koty. Koty są miłe. Muszę kończyć.

Miłej lektury :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz