piątek, 14 grudnia 2012

Nowe. Lepsze?

Zainspirowana przez Repka i Armoksa przy okazji dyskusji na temat nowego Wewnętrznego Wroga na Polterze, powzięłam stanowcze postanowienie udowodnić (w tym samej sobie), że nie jestem grognardką, nie uprzedzam się niepotrzebnie do nowych rzeczy i potrafię po nie sięgnąć. Plan jest taki: zamierzam przeczytać po kolei każdą przygodę i kampanię opublikowaną w dodatkach do 3. edycji WFRP, następnie zaś ocenić je od strony fabularnej (pomijając kwestie mechaniczne, bo trójkowy "silnik" zupełnie mi nie pasuje - to się nie zmieniło i raczej nie zmieni, nie jest to też kwestia uprzedzenia). Następnie opiszę moje wrażenia tutaj.

Na pierwszy ogień pójdzie polecana mi przez Armoksa Witch's Song. Zabieram się do lektury.

(informacja techniczna: naprawiłam linki do mapy Nuln po prawej, teraz wszystkie trzy wersje powinny się już wyświetlać w pełnym rozmiarze)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz